Bel voor meer informatie: 06-5149 3467

Hoe het begon

Hoe het begon

Toen Hanny de Koning in 2001 op zoek was naar kinderopvang in Waarder, bleek dat nog niet zo makkelijk te zijn. In het dorp was geen gastouder of kindercentrum te bekennen. Hanny was niet de enige die om kinderopvang verlegen zat, een enquête van de gemeente wees uit dat er een grote vraag was naar professionele kinderopvang. Daarom besloot Hanny, die dol is op kinderen, zelf het heft in handen te nemen.

Ze volgde een opleiding Sociaal Pedagogisch Werk in de avonduren – overdag had ze immers geen opvang voor haar vier kinderen – en na drie jaar studie had ze alle papieren in huis. Vervolgens deed zij nog een managementopleiding voor de Kinderopvang en een jaar daarna opende Kindercentrum Waarder de deuren. Stond ze in het begin nog zelf nog weleens voor de groep, inmiddels besteedt ze al haar tijd aan het management. De begeleiding van de kinderen heeft ze toevertrouwd aan haar deskundige team van pedagogisch medewerkers.

Organisatie

De dagelijkse leiding van Kindercentrum Waarder is in handen van Hanny de Koning. Voor Kinderdagverblijf De Maxi-Maatjes voert Amanda Kaiser naast haar werk als pedagogisch medewerkster ook organisatorische taken uit en voor de BSO doet Jenny van Weelde dat.

Locatie

Kindercentrum Waarder is gevestigd op twee locaties in Waarder, die zich op een steenworp afstand van elkaar bevinden. Kinderdagverblijf De Maxi-Maatjes is gelegen aan de Kosterdijk 6-7 en BSO Groep 9 bevindt zich in een besloten gedeelte van de Prins Willem Alexanderschool, aan de Prinses Maximalaan 1. Tussen deze locaties bevinden zich het speelplein en sportveld waar alle kinderen veilig buiten kunnen spelen.

Uw kind aanmelden bij Kindercentrum Waarder

Via het inschrijfformulier meldt u uw kind aan voor opvang bij Kindercentrum Waarder. Wilt u eerst een rondleiding om de sfeer te proeven en uw vragen te kunnen stellen? Neem gerust contact op met Hanny de Koning, 06 – 51 493 467 of stuur een e-mail naar kantoor@kindercentrumwaarder.nl voor een afspraak.